Mysig dag med mamma och min prinsessa


På förmiddagen idag kom mamma till oss, vi drack lite kaffe och fixade oss.
Jag, mamma och Isabelle åkte till Hansa City och kikade lite...
Isabelle hittade lite gott och blandat som hon fick med sig hem idag..
Först var vi på Rusta och där fick hon blomfröer hon ska ha i stt eget lilla land och ett paket nya pennor av mormor.
Av mig fick hon en pysselbok där..

Vi gick vidare in på Modehuset där Sanna och Texas väntade på oss.
Gick in på Br Leksaker där hon hittade nån söt säl med tillhörande igloo som hon köpte för egna pengar.
Hittade snygga trosor till henne på Lindex men stod i kassan och väntade på personalen hur länge som helst, de såg att vi väntade på dom men ingen kom??? Sååå, struntade i den butiken och gick in på HM som tjänade lite pengar på oss ist då, där är ju personalen både trevlig och tillgänglig iaf.
Hon hittade trosor och läppglans där och jag hittade mig ett nagellack :)

Inga snygga kläder dock, inte till nån faktiskt...
Får åka in till stan nån dag ist tror jag...
Fast då åker jag nog själv.. Ev. med Isabelle, hon vill ju gärna bestämma kläder själv nu, hon börjar ju bli så medveten om vad som är snyggt och inte... Å vilja det har hon ;)

Förbannad nåt så in i norden är jag på kommunen, de lovar att saker ska ordna sig men det gör det inte och det finns inte en dagisplats i hela Kalmar förrens i augusti..
Hur hade de tänkt att lösa detta då??
Vi har stått i kö i mer än 4 månader å då ska vi ha en dagisplats....
Blir ett samtal imorgon och fixar de inte nåt då, då blir det att ringa tidningen!!!

Imorgon blir nog en lugn dag, fina Carro kommer på förmiddagen, sen en massa samtal då och lite städ sen tror jag.
Torsdag är det nån som fyller år?? Hmm vem kan det va??? ;)
Fredag är det jobb som gäller för mig och lördag blir det ev att hämta en ny bil, får se imorgon...

Näe, nu ska jag krypa ner hos bejbi för en god natts sömn hoppas jag...


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0