Måndag då...


Nyss fått i mig frukost :P
Hatar ju som sagt att äta tidigt... eller hatar å hatar, kan inte!
Då mår jag bara illa...
Men verkar som jag närmar mig mitt mål att gå upp i vikt iaf :D
Hade en massa jeans innan jag fick Hannes som efter inte passade alls då jag gick ner så mkt i vikt :(
Försöker att äta mer och varannan eller var tredje timme..
Provade ett par av jeansen nyss och de sitter inte lika löst längre :)

Alla andra typ skriver om att de vill gå ner i vikt hela tiden..
Här har ni en tjej som är tvärtom!!
Jag vill gå upp i vikt!!
Inget kul alls att va så jäkla smal hela tiden så att nästan inga kläder (mest byxor) sitter bra, bara löst och hängigt.
Och eftersom jag är så smal hela tiden så är jag trött nästan hela tiden me+ att jag är en stressmänniska.
Måste ha nåt att göra hela tiden men har den senaste tiden kunnat ta det lite lugnare och fortsätter att jobba på det med.
Ska inom snar framtid beställa tid hos min läkare me så de kan ta lite prover på varför det är så.
Om jag ska säga vad jag tror så är det med största sannolikhet sköldkörteln.
Jag hoppas nästan det iaf för då får jag ett svar och förhoppningsvis en lösning på problemet.
Medicin?? (stava?)
Skulle det vara så att jag behöver ta medicin för att jag ska må bra och kunna gå upp i vikt och förhoppningsvis få bort lite av min ledvärk så ok, då gör jag gladeligen det :)
Hellre det än att inte veta alls..

Idag händer inte mkt, ska få på mig ett ansikte strax :P
Sen in till stan och hämta min älskling i skolan och så ska vi handla lite till middagen idag..
Idag blir det Tacopaj och sallad..
Ska hoppa in i en av våra garderober me och försöka hitta enn par gympisar :)
Skönt att slippa behöva ha stövlar på sig varje dag nu..





Puss puss



Kommentarer
Postat av: Jezziez

Alla har olika gener.... Du kan ju äta hur som helst, vara på smällen men ändå vara pinn smal med lite kurvor .... Sj är man en köttbulle :)

2011-02-07 @ 14:20:48
URL: http://www.nattstad.se/jezziez
Postat av: Lotta

Ja, jag tyckte det var lite skoj! hihi



Ja, det där med vikt ja..

Som jag sagt tidigare, vi har problem både du och jag, fast åt olika håll.

Du kan få några kilo av mej =)



Kram

2011-02-07 @ 21:31:53
URL: http://lottispotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0