Leos lekland blev det idag :)


Tog oss en lugn förmiddag och mötte sedan upp vänner till oss på Leos lekland och hade det trevligt.
Lite mat och lek i några timmar :)
Efter blev det en snabbis till Modehuset för inhandling av en body som Hannes ska ha på sig på onsdag och ett par nya strumpbyxor till Isabelle.
Vidare till Maxi för att handla lite nödvändigt käk m.m...
Nu sover barnen och jag och bejbi kikar lite tv.
Känner mig helt slut så blir nog snart läggdags, e ju jobb imorgon igen..
Medans jag är på jobbet imorgon ska bejbi ringa på en annan bil, hoppas hoppas hoppas att det är en bra bil och att vi kan få ett bra pris på den isf.. :D
Sov gott mina vänner..


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0