Ledig dag och full rulle :)


Puh, nu är jag trött...
Dagen började med att jag lämnade Isabelle i skolan sen åkte jag iväg till min fina frisör Sofie :)
Ljusade upp håret lite till och klippte det... Skulle gärna ha det lite ljusare iaf men det bleks förhoppningsvis av tvättning och solen och så får jag väl hjälpa till på traven med lite silverschampo ;)

Skulle gått upp på kontoret efter men hittade inte en enda parkeringsplats så jag får ta det nästa vecka.
Skulle fikat med Anna me men det blev lite knas där men det tar vi igen en annan dag :D
Med en massa kaffe och prat och lekande barn :)

Åkte hem till pojkarna, Hannes badade..
Sen gjorde vi i ordning i köket lite och kollade vad som behövdes att handlas...
Till maxi och sen hämtade Isabelle i skolan igen.

Vi gick upp en sväng till farmor och farfar för vi skulle hämta kakor och bullar som farmor så snällt bakat till vi ska fira Hannes i helgen :) Det tackar vi jättemycket för.
Fick kaffe och fika där me och Isabelle spelade spel med farfar..

Hemma blev det till att börja med middagen, fiskgratäng :)
Mmmm, det e så gott..
Fick en hel del över så det blir att ta med det till jobbet imorgon.

Hannes sover sen ett tag tillbaka och Isabelle har iaf lagt sig... Tror hon har somnat me..
Jag och bejbi kollar på fuskbyggarna och äter cheddarpopcorn nu sen blir det nog sängen..
Ska ju jobba imorgon som sagt så det blir upp tidigt..

Får jag till nån hyfsat bra bild imorgon så får ni se håret... Eller så blir det om några dagar när jag har tvättat det några gånger ;)

Nähä, ska va social med älskling nu..

Puss pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0