Jaha, nu är det fullt ös nästan hela vecka...

Jaha, nu är det fullt ös nästan hela veckan framåt. Imorgon åker vi som sagt och kollar på en bil till mig, förhoppningsvis är den bra så vi får med den hem också ;) På söndag blir det en tripp till Leos lekland :) Måndag och tisdag blir det jobb för min del och sen på onsdag ska vi först på 1-års fotografering med Hannes och sen ska vi till läkaren med han för att kolla upp eventuell allergi. Torsdag är väl den dagen vi inte har nåt planerat än... Sen på fredag jobbar jag igen... Nästa vecka är det sista veckan bejbi är pappaledig, sen börjar vårt pusselschema... Det kommer bli tufft men det går nog det med... Nu ska jag återgå till att göra lite nytta här på jobbet.. Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0