Helgen som varit och dagens planer



Helgen ja.. I lördags fixade vi oss och åkte in till stan..
Till Domkyrkan och systersonens dop :)
Han var glad hela tiden och gnällde inget alls när han fick vatten på huvudet.
Bild på hans present från oss kommer sen, den blev iaf uppskattad av både Texas och hans mamma :)

Sen åkte vi hem och donade med kaffe och tårta och bullar, fick besök hela dagen som firade Hannes :)
Först kom farmor och farbror (Hannes).
Sen kom mormor och C/O.
Sen kom morfar och C/O.

Han fick mkt fina presenter och tackar alla så mycket.
Ett fint påslakan som är för stort för hans täcke men det gör inget, det täcke han har nu är inget bra så fick vi en anledning att köpa nytt ;)

Söndag var det dags för ännu mer besök och fika.
Först kom Freddes kompis med tjej och sen kom moster Sanna och kusin Texas.
Fick fina paket av dom me och tackar så mycket.

Jag och Fredrik har fått fina hjärtan dagen till ära av Isabelle som hon gjort i skolan på pärlplatta.
Fredde har lämnat henne i skolan så nu är det en hel vecka till man får krama henne igen, hoppas veckan går fort.

Idag blir det in till stan, ska kolla nytt täcke till Hannes och en matta till hans rum.
Jag tänkte svänga förbi net on net me och köpa mig en wave maker.. :)

Jag fyller ju snart me så fick lite paket i helgen åxå..
Pengar, linser, bakformar och en serie med deckarböcker som jag ville  ha :)
Tack till alla :)


Dags att göra sig i ordning så vi kommer iväg i bra tid här...


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0