Ahh, kvällens lugn är här...


God kväll på er :)

Idag började min dag med kaffe, lite knäcke och en  dusch...
Efter duschen fick jag rappa på lite då vi skulle va på Öland vid 12 och köpa lite ved... (Vi hann ;))
Fredde och "säljaren" stod och slängde på all ved på släpet medans jag satt i bilen med en sovande lilleman ;)
Vi körde hem med allt och (Fredde) lastade ur det i garaget så länge, det måste klyvas lite till, stora bitar var det..
Iväg och lämna släpet och jag sprang in på Ica och handlade fikabröd och nässpray (beroende).

Vi svängde förbi Linda och fikade och barnen lekte..
Klockan blev mkt så när vi kom hem blev det att göra middag direkt, blev enkel pasta med carbonarasås (påssås)
och fy vad äcklig den var, åt knappt hälften.. Tog rostad macka för en stund sen men det var inte gott det heller...
Tror bestämt att det blir knäcke snart igen.. ;)
Fått nån dille på knäckemacka tror jag.

Ska fixa jobbväskan me så den är klar till imorgon..
Jag jobbar ju helgen, börjar vid 9 imorgon..

Åhh vad jag längtar till onsdag, då ska till frisören :)
Det behövs nu kan jag säga, måste ljusa upp håret en gång till och klippa det riktigt innan min frisör försvinner hem på mammaledighet ;)
Ska passa på att besöka kontoret efter där med... Och sen hem till Anna på kaffe, var längesen nu, för längesen...

Nähä, knäcke var det ja ;)
Sov gott alla :)


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0