Wihoo :)


Allt gick bra på undersökningen igår och just nu verkar det som att den "enkla" metoden funkar för mina ögon :)
Väntar på samtal från kliniken så vi kan boka in fler möten.
Jag var jättenervös innan jag gick in till dom men det släppte när jag kom in till optikern, en jättesnäll tjej, lika gammal som jag. Hon tyckte det såg mycket bra ut och förklarade hur allt gick till sen vid en ev op.

Nu väntar jag på att Hannes ska vakna så vi kan åka in till stan och möta min far, vi ska på jakt efter presenter till min lilla systerson som fyller 1 år på måndag, tänk vad tiden går.

Hela resten av veckan är full redan, imorgon är det jobb för mig efter 8 dagars ledigt, på fredag får jag besök av fina Carro på morgonen och på eftermiddagen ska vi nog på marknad.
Lördag blir det till att fira Texas och min mormor och på söndag är det jobb igen och sen ska jag hämta min älskling med :)

Ska se om jag hinner göra lite mer nytta nu innan fisen vaknar,


Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0