Storbeställning :)


Igårkväll gjorde vi en beställning på H&M... Mest höstkläder till barnen men jag och bejbi hittade lite till oss med :)
Trodde allt skulle komma i samma paket sen men jag såg att det stod en massa olika leveransdatum??
Blir skönt att kunna fylla på garderoberna snart igen, det blir ju snart utrensning av sommarkläderna...
Dock inga byxor till mig :( Jag kan inte beställa sånt, måste provas i butik så jag får väl ta mig in till stan någon dag med och se om jag hittar nåt där...



Idag har det tvättats här hemma, började att städa badrummet med men har fått pausa det nu när lillis är vaken, annars åker allt ut :P
Ska fortsätta sen när bejbi kommer hem från jobbet.
Till lunch blev det korv med bröd men har ingen aning om va vi ska ha för middag????
Det återstår att se...


bye bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0