Stor dag...


...idag, bara jag vaken än så länge, ska väcka Isabelle om ett tag.
Idag är första skoldagen, min tjej börjar i klass 1. Nu börjar det på riktigt, lite längre dagar, läxor som ska göras... men hon längtar. Det var en förväntansfull Isabelle som gick och la sig igårkväll :)
Tänk vad tiden går fort, mammas hjärta  är redan 7 år.. Om 6 år är man tonårsmamma (!!!).

Sen är det också första dagen på dagis för Hannes, inskolningen börjar idag och är två veckor framåt.
Det ska bli jättespännande att se hur han tar allt detta nya och faktiskt kommer det vara skönt att tex kunna få städa huset i lugn och ro, utan avbrott när jag har en ledig dag...
Fast samtidigt tror jag det kommer kännas lustigt, man är ju van att ska man göra nåt under tiden han sover så görs allt i racerfart, så man hinner...

Och att få egentid (?!) Vad är det för något :P
Jag börjar ju första veckan efter hans inskloning är klar med att operera ögonen..
Sen måste jag ta det lugnt en vecka, ingen träning eller liknande men sen tänkte jag börja röra lite mer på mig, ut och gå slingan, ska nog börja på zumba med två vänner (även att det är kvällstid), kanske man tom börjar på gym (??).

Åter till den stora dagen.. Idag!!
Isabelle kollade igenom sina nya kläder igår som jag lagt upp på sängen och har bestämt vilka hon ska ha på sig idag, koftan var liite lång men hon skulle ha den iaf <3

Nu är det väl dags att göra i ordning sig själv innan man ska fixa barnen :)

Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0