Nytt till vardagsrummet :)


Jaa, idag har vi äntligen beställt en ny soffa :) Det blev en sådan här...



Fast i annan färg, kommer bli kanon detta sen... Vi vet också vilket soffbord vi ska köpa och ungefär vad för matta... Har sett skitsnygga gardiner som jag hoppas vi kan beställa med ;)
Synd att man inte är miljonär, man vill ju ha allt gjort och färdigt på en gång, jag är inte den som gillar att vänta, det ska vara klart nu och direkt... Och precis som jag vill ha det såklart ;)


Imorgon blir det nog att åka in till stan igen och kolla på tapeter, får se hur mkt vi hinner se innan de stänger i butikerna...
Lillis har nu somnat och snart gör jag detsamma, blev jättetrött nu..
Natt natt



Kommentarer
Postat av: Lindah

Gud vad snygg! Men den måste vart dyr? Vill också haa!

2011-08-22 @ 22:46:30
URL: http://underbaramirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0