Jahopp...


Torsdag idag då... Ledig och inget planerat så får bli städ och plock...
Fick paket från H&M häromdagen så nu är allt tvättat och torrt och jag har lagt in det som kom och rensat ut lite...
En grej jag kör med nu, köper man något nytt så åker nåt gammalt i samma stil ut, tex. t-shirt in - t-shirt ut...

Ska fixa i Isabelles rum strax tänkte jag, bädda rent och sen lägga fram hennes nya kläder och sen en hög med gamla kläder som ska provas och rensas...
Dom växer ju som ogräs barnen och framförallt på sommaren...
Hon behöver skor med men det får vi åka och fixa när hon kommer hem igen, måste ju provas...
Och byxor behöver hon med, beställde ett par men de kom inte denna gång..
Jag behöver också byxor men det kan jag inte beställa till mig, måste prova så får åka in till butikerna någon dag.

Nähä, dags att fortsätta här hemma :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0