Början på ett nytt liv :)


Och jag är såå lycklig just nu :)
Visst finns det negativa saker som man inte är så glad över men jag tror att allt kommer lösa sig.
Hade ett samtal med Memira idag igen och vi har nu bokat tid för op, detta är bara början, en mycket bra början!
Med denna operation kommer en ny värld att öppna sig.
Sen om 2 veckor ska jag ju på pricktest på allergikliniken på sjukhuset och se om och isf när jag kan starta med en lång period av sprutor som ska ta bort min allergi, hoppas verkligen att det funkar ....




Nu sover Hannes och jag ska ringa lite fler samtal innan han vaknar tänkte jag.
När han har vaknat blir det lunch och sen tar vi en promenad till affären för att hämta ut ett paket som jag har beställt, ett par hudvårdsprodukter, ni får se sen...



Tjing tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0