Stackars mammas snutt


Igår hade vi en trevlig dag hos svärmor på Öland med fika, grillat, kaffe och glass...
Jag hade ju min sovmorgon igår och idag var det egentligen bejbis tur att få sova ut...
Han höll på att greja med båten igår men den ville inte som han ville så han skulle över idag och greja lite till...
Så igårkväll sa han att han kunde gå upp med fisen idag med eftersom han skulle iväg idag och jag blev själv med Hannes, så jag fick lite sovmorgon idag med :) Tack bejb, jag har världens bästa älskling!!!! <3

Hannes har varit jättesnorig idag och hostat lite rossligt till och från med.
Fredde stack iväg till Öland och vi stannade hemma och lekte lite inne och ute...
När vi kom in efter lite utelek så började hans ögon rinna med, de rinner precis som att han skulle gråta fast han är "som vanligt"... vet inte om det är förkylningen eller om stackarn har fått ärva sin mammas förbannade allergi :(

Blir att ringa min gamla barnallergiläkare imorgon och se vad han säger, kanske får göra nåt pricktest iaf så man får veta.. Ska nog ta tag i och ringa min läkare med, måste ta den där allergisprutan nu!!!!

Jag ska hoppa in i duschen nu innan klockan slår 21, då blir det bb och smågodis...


Sov gott alla :)


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0