Puh, trött...


...men mer att ta tag i här hemma.

Vi hämtade ju Emelie vid 11 idag och åkte ut till modehuset... Blev 5 plagg till Hannes varav 3 på rean inne på Lindex, betalade 100 kr för de 3 plaggen.. Me like :)
Hittade faktiskt en tröja till mig me, inte provat den än så hoppas den passar ;)

När vi släppt av Mellie vid dagis tog jag en sväng förbi bejbis jobb och kollade på en bil... Hmm, vet inte hur vi ska göra med den biten, vi får se hur bra deal vi kan få på att.

Körde en runda, bebis sov ju så gott i bilen och det var en stund kvar innan busan skulle hämtas...
Lagom när vi hämtat Isabelle i skolan var Mellie klar på dagis så vi hämtade upp henne och Abbe och drog en sväng till Maxi och handlade lite nödvändigheter.

Hem och fixade middag, kassler och ris :D

Sen fick bejbi rycket och stack och köpte en ny dammsugare.. YEEY :D
Vi har varit så trötta på vår så länge nu så det var riktigt skönt att få hem en ny och fräsh.

Lillis sover och Isabelle har lagt sig nu, imorgon ska hon va påskakärring i skolan först och sen ska hon gå runt kvarteret här med ett par grannbarn på kvällen, kommer hon nog tycka är kul.



Nu ropar alla göror efter mig, ska hänga tvätt och fixa i köket innan jag kan parkera rumpan i soffan, ska säga till bejbi att plocka upp allt lego (och det är inte lite) och dammsuga vardagsrummet ;)

Fasiken vad trött jag blev...
Sov gott alla :)

Puss puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0