Påskhelgsresumé :)


Då var påsken över...
I fredags var det ju jobb för mig så vi tar lördagen ist...
Började att åka in till Modehuset/Hansa City på förmiddagen och shoppade lite till Isabelle.
Det blev 1 t-shirt, 1 linne, 1set med mysbyxa och luvtröja och 2 par tygskor.
Hon var nöjd iaf och det är huvudsaken <3

Sen åkte vi vidare till Öland till min mormor och där var också min morbror.
Vi kom dit först sen kom mamma, Jens och Ida med.
Sen kom min syster och hennes familj och så kom min kusin och moster.
Vi åt god påskmat och sen glass till efterrätt.

På vägen hem stannade vi till vid City gross och handlade lite och sen följde mamma och C/O med oss hem.
Mamma klippte Isabelle som ni sett på bild innan och var riktigt nöjd :D

På söndagen gjorde vi oss i ordning och åkte över till Öland igen fast då åkte vi uppåt till svärfar som skulle bjuda på middag. Det blev pizza på pappa blå :)

Igår var det jobb för min del och idag blir det lugnt här hemma.
Fisen sover och jag har ätit frukost.
Första maskinen med tvätt är klar att hängas och sen blir det en till.

Senare när lillis vaknat och ätit lunch blir det ut i trädgården och rensa ogräs tror jag nog...
Bejbi har grävt för häcken som förhoppningsvis kommer till helgen och så klippte han gräset igår.
Nu ska jag sätta fart här så man får nåt gjort...


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0