Mammas stora tjej är hemma :D


Idag har Hannes tagit ungefär 3 st naps tror jag.., inte långa sådana, jäkla förkylning :(
Vi har tvättat, dammsugit, hängt tvätt och plockat ur diskmasinen när den var klar... Eller jag plockade ur och Hannes klättrade upp på luckan och satte sig ;)

Vi har hämtat Isabelle i skolan och sen när vi kom hem var det en stunds utelek i trädgården och på studsmattan såklart ;)
Grejade plättar till middag idag och det var uppskattat, iaf av Isabelle, Hannes har tröttnat på det.

Isabelle och jag tog tag i att rensa och städa i förrådet i hennnes rum.. det behövdes verkligen, där har vi staplat allt som inte används för tillfället men man ändå vill ha nära, så jag slipper springa upp på vinden :P
Skönt att ha det gjort, nu är det bara "min" garderob kvar men där inne kan vi inte göra så mkt nu, kan ta det värsta sen blir det bra när vårt "nya" sovrum blir klart och man kan sätta in riktiga garderober :D

Nu ska jag ta ett par rostade mackor och kika lite tv :)


Tjing tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0