Ledig dag, tråkigt väder :(


Fy vilket väder, inget man längtat efter... Man blev väl lite bortskämd i måndags när det var så varm och gott.
Väntar på att fisen ska somna nu, han e såå trött men vill inte sova alls...
Ska fixa till mig, äta frukost och fixa Hannes väska under tiden han sover sen drar vi in till sjukhuset och hälsar på Emelie ett tag, tror inte vi får träffa lilltjejan dock :( Men det kommer...
Sen blir det nog hem och städa idag, vi blir nog själva hela dagen för bejbi ska till Öland efter jobbet och provköra båten och kolla lite saker...

Vi beställde häckplantor i måndags me men tar nog ett par veckor innan dem kommer så har lite tid att gräva jord å så...

Måste handla kläder till barnen me, hur kommer det sig att båda barnen alltid ska byta klädstorlek samtidigt???
Vet inte om jag ska ta en sväng på stan eller göra en storbeställning på nätet...
Till Hannes går typ allt beställa men lite svårare med Isabelle, hon har nån mellanstorlek nu och så e hon så smal så jeans och sånt måste provas, inget hon tycker är direkt kul, hon vill bara välja och köpa ;)

Nu har det varit tyst ett par minuter från lillis rum så dags för mamsen att sätta fart ;)


Puss puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Nej fy magsjuka är verkligen inget att ha :/ Jag hoppas min lilla pojk slipper det.



Åh vad svårt med mellastorlekar :/

Jag la en beställning till Thore så jag hoppas han kan ha sakerna nu.

kram

2011-04-14 @ 21:50:45
URL: http://cherrysmash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0