Kväll igen...


... och nu struntar jag i alla måsten, det får bejbi ta imorgon när han är ledig och hemma med barnen.
En annan jobbar ju imorgon även att det är röd dag... Jobbar måndag me..
Surt att jobba när resten av familjen ä ledig men guttans bananer att det är storhelgs-ob :D Yeey....
Då kanske man får råd att fixa skatboet på huvudet och starta nya gadden ;)

Isabelle och hennes vänner fick ihop lite godis innan när det var ute och gick, när de kom tillbaka var de ute och lekte ett tag sen kom hon in när de skulle hem...
Jag skulle gå in till henne och fråga vad hon ville ha för pizza och då låg hon och sov snuttan <3
De har blivit mycket lek idag, de har haft påskfest i skolan och sen fullt ös hemma med..
Fick väcka henne tre gånger tror jag innan hon kom ut till maten sen :P

Bejbi duschade av lillis som hade gnott tallriken med flott i på huvudet sen duschade jag av Isabelle och sen fick hon borsta gaddarna och lägga sig, -Å så skönt att få sova igen sa hon ;)

Nu ska jag tvätta av facet sen får vi se hur länge jag orkar va vaken.. Troligen inte alltför länge..
Ska ju upp till jobbet imorgon med och måste hoppa in i affären innan jag börjar.
Så god natt alla :)


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0