Hipp Hipp Hurra


Idag fyller min älsklingstjej 7 år!!! Grattis mammas hjärta.
Vart tog tiden vägen??
Du är ett sånt solsken i mitt liv, du förgyller mina dagar, mamma älskar dig såå mycket <3
Tyvärr är hon inte hemma hos mig nu men hon kommer på måndag och nästa helg kommer släkt och vänner och firar donnan så då lär det bli lite bilder :D

Idag är det städ på schemat när bejbi är på jobbet, tvättmaskinen är igång , köket är städat, dammat, dammsugat, vattnat blommorna... Ska plocka lite nu sen svabba golvet när Hannes sover i eftermiddag.

När älsk kommer hem ska vi in till stan och hämta ut mina allergimediciner sen över till ön en sväng och hämta Freddes verktyg...

Tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0