Grinolle idag...


Usch och fy för när nya tänder kommer... Min glada fis har varit grining nästan hela dagen idag.
Den enda gång han fick ett riktigt leénde och klappade händerna var när han fick välling ;) Min sötis..
Han äter ju inte välling i vanliga fall men det är det som funkar när han är förkyld och sjuk, inte mkt mat som man får i han då...
Isabelle stannande på lekplatsen när vi kom hem från skola och affär, efter ett tag kom hon hem med en kompis och ville gå till flickan och leka.. Jag följde med bort och kollade så det var ok. Så nu har hon ett par nya kompisar igen här stumpan, tur hon inte är blyg min älskling ;)

Nu sover barnen och gubben har lagt sig med :P
Bara mamman vaken framför DH på tv:n och godisskålen bredvid ;)

Imorgon blir det en tur på Modehuset med Emelie och leta kläder till barnen.. Eller jag kollar väl till Hannes då och sen åker jag och Isabelle in själva på eftermiddagen eller en annan dag. Lite kvalitetstid för oss tjejer :D

Nu går ögonen snart i kors känns det som men ska klara mig till 22 iaf, sen blir det sängen direkt...


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0