:)


Sitter i solen på baksidan med en kopp kaffe i handen :)
Isabelle har fått upp sin studsmatta och har hoppat som en tok, tog mig ett par skutt jag med :P
Nu håller bejbi på i rabatten och Isabelle ska få plantera ett par påsar med sina fröer... det blir blåklint och sömntuta till att börja med, sen kommer det fler blommor, måste bara flytta en spaljé...

Det blir grillat idag med :)
Sen hade jag tänkt pröva att göra en citron-och marängkaka..

Usch vad jobbigt det är att rensa ogräs, tog ett par "buskar" me som vi inte vill ha kvar...
Men fint blir det nog till slut :)

Ska slänga in Isabelle i badet sen efter att vi ätit middagen, skola imorgon och sen pappavecka...
Jag jobbar tre dagar denna vecka och ledig nästa helg  me, så gutt :D
Nu när man har kommit igång med rabatter och annat så vill man ju bara va hemma å greja, kommer sitta på jobbet och undra vad de andra grejar med ju ;)

Nähä, nu är det grilltajm.. puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0