Äntligen fått tummen ur :P


Fick tag på allergiläkaren igår angående Hannes, men han var i stort sett pansionerad och det var hans privatnr som stod under läkare!?! Hmm, mkt lustigt.. men han var så trevlig och pratade på och ville hjälpa till iaf :D
Det är service det!!! Vi skulle prova med de allergimediciner som finns för så små barn och det är väl typ ögondropparna?? Ska in på apoteket imorgon och kolla. Blev det inte bättre då skulle vi ringa vår husläkare.

Fick också en tid för mig till min läkare om ett par veckor, jättetrevlig sköterska jag pratade med.
Men alla där uppe är ju trevliga, skönt att ha privatläkare :)
Ska iaf då prata om min värk och illamående och undervikt... Och samtidigt få min allergispruta, finally ;)




Nu sover lillis förmiddag så jag ska hoppa i lite kläder och ta på mig ett ansikte ;)
Och dricka mitt kaffe :)


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0