YEY, vilken bra dag :)



Fy vad arg jag var imorse... Fredde e ju pappaledig på måndagar from. idag...
Jag hade ställt alarmet på 9.00 för jag skulle på möte på kontoret vid 11.00.
Å när kommer dom in å väcker mig??? Jo, 8.30.... Fy så sur jag blev, hade verkligen behövt de där extra 30 minuterna till att sova >_<

Men men, upp och fixa kaffet och göra sig i ordning...
Fick i mig en smörgås, inte mer... Är alltid nervös utan anledning när jag ska på såna möten..
Haha, mer nervös än jag skulle göra min operation :P
När jag är nervös kan jag inte äta... Ingen frukt hemma heller :(

Precis när jag ska åka ringer de från kontoret och meddelar att de är lite försenade och undrar om jag kan komma 11.30?? Javisst, inga problem för mig.

Fasiken vad det blåste när jag körde dit, vinden tog tag i bilen som faan...
Kommer fram och åker upp, träffar ny personal och hälsar på dem och går sedan in på chefens rum.

Och gud så nöjd jag var efter det samtalet, från att ha haft timanställning på ca 37 % i över 5 år kommer jag när jag börjar arbeta få en fast anställning på nästan 80 % och hon ska leta vidare så jag kan gå upp till 100 %.
Kommer nog bli kanon detta, så hoppas inte det är alltför långt bort med ett husköp nu :D JIPPIE!!!

Efter att vi var klara mötte jag upp Carro och skulle ta en vända på stan... Mmm joo, gick från 12.30 till 16.30 ca :P

Skulle ha en kavaj till mig och en bolero till Isabelle.
Hittade inget av de, det var slut i både min och Isabelles storlekar.
Hittade däremot en fin lurvig jacka till Hannes som han kan ha nu på hösten inne på Lindex.



Blev också ett par överdragsbyxor och en mössa till han inne på Åhlens..

Körde hemåt och funderade på om vi skulle åka in till stan igen och kolla på ny bilbarnstol till Hannes.
När jag kom hem sa Fredde att han hade träffat min syster idag och att hon ville åka till Hansa city med mig.
Slog henne en signal och hon var redan där så jag åkte ut dit ist.
Där hittar jag kavaj till mig och den boleron Isabelle vill ha :)
Hiitade ett par jeans till Hannes på rean och sen ett par mysbyxor och en body.
Riktig kanondag har det varit.
Hemma gjorde vi pasta med carbonara-sås och betalade sista räkningarna så nu är det me klart :)
Allt känns faktiskt kanon nu, blir nog till att kolla bilstol imorrn och sen ska vi beställa tårtor till dopet nån dag me.
Allt ordnar sig tillslut brukar man ju säga ;)

Imorrn jobbar Fredde igen och jag ska bara va hemma och fixa då sen på onsdag blir det frukost hos Lotta :)

Nähä, nu ska jag krypa ner under täcket med mannen min ;)


Puss puss



Kommentarer
Postat av: Lotta

Jättegrattis till den fasta tjänsten! Nu slipper du oroa dej över arbete och ekonomi. Underbart!

Ses på onsdag. =)

2010-09-27 @ 23:16:39
URL: http://lottispotta.blogg.se/
Postat av: Suss

Jag har den jackan till Nikki (fast lila då) och den är kanon =)

2010-09-28 @ 09:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0