Ut och gå i blåsten??


Morrn morrn, NU har äntligen Hannes somnat igen..
Vi gick upp vid sju och var vakna och lekte en timme sen sov vi en timme till :)
Men det märktes att han inte hade sovit färdigt, grinig och trött och snorig, stackaren...
Ja, nu har han iaf somnat igen så jag ska passa på att göra mig iordning.
Tänkte ta en promenad sen... Just nu blåser det som fasen här ute men får hoppas det lägger sig lite tills vi ska ut sen.. Vet inte riktigt vad som händer idag...
Komma på vad vi ska ha för middag och städa lite tror jag..
Sen blir det till fylla i fler mammadagar på försäkringskassans sida...
Jag fyllde i sist att jag ville ha hem fler papper men det har inte kommit några :(
Vill ju inte att pengarna ska va försenade eftersom vi ska köpa bilstol till Hannes och beställa tårtor till dopet.
Vi ska me kolla på doppresent till han, nåt måste han ju få från mamma och pappa me :)

Imorrn får vi hoppas det händer lite iaf, ska nämligen ringa på ett jobb :)
Hoppas hoppas hoppas det finns plats åt mig..
Jag har pratat med dem innan fast då var det lite otur båda gånger fast på olika sätt..
Första gången hade jag inget körkort och det ville dom att jag skulle ha.
Andra gången hade jag tagit körkortet men var typ höggravid :P
Inte så lätt att jobba med tunga lyft då..
Såå nu hoppas jag verkligen de  behöver mer personal och att jag får jobb och ett bra schema isf :)
Hjälp mig nu att hålla tummar och tår ;)

Nähä, nu ska jag sätta igång och fixa till mig här så vi kommer nånstans sen...


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0