tråkigt väder och skittrött



Ja, igår orkade jag inte skriva nåt, vi gjorde typ inget på dagen förutom lite plock då som vanligt.
På kvällen var det föräldramöte på Isabelles skola, det var väl trevligt men tog alldeles för lång tid..
Över två timmat sen tankade jag bilen och handlade, helt slut när jag kom hem...

Knappt fått sova nåt inatt heller, var så trött att jag var gråtfärdig imorse...
Inte lätt när både jag å Hannes e förskylda..

Idag är det riktigt skitväder.. Regnet står som spön i backen :(
Hannes har ätit sin gröt och sover nu gott i soffan...

Hoppas regnet avtar lite iaf när han har vaknat så vi kan ta en tur ut till Linda.
Känner inte för att göra nån nytta alls hemma idag!!!
Men det blir väl att man börjar plocka som vanligt iaf, det går på automatik :P

Kan inte min mobil komma nu... Vill ta kort jue ;)

Jaja, får se vad som händer idag...

C U...


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0