Sovmorgon och lugn kväll :)


Ja, jag fick sovmorgon idag :)
Det behövdes då jag var uppe några gånger inatt med Hannes.
Sista gången vaknade han vid 04.30 sen höll han på att bråka fram till kl 06.00 ungefär..
Då fick Fredde ta han men han ville inte sova så dom gick upp 06.30 ca..
Jag sov till 11.00, det var skönt.
Vi gjorde oss i orning sen åkte vi till garaget och hämtade ett par saker som Isabelle hade när hon var mindre.
En leksaksspis och en "babyhörna" till dockorna där det finns skötbord och badkar m.m
Det åkte vi ut till Smedby med till lilla Sandra :)
Hon verkade bli glad iaf.
Tycker inte om att slänga saker som andra kan ha användning av, men nu kommer de till nytta iaf.
Har också en dockvagn hon ska få sen.

Sofie hade bakat god äppelpaj som vi fikade på till kaffet :)
Vi pratade en massa och hade trevligt, tack för idag.

Det fick bli Donkenmat för mig och Isabelle idag.
När vi kom hem var det dags för Fredde att sticka iväg, han e på Harrys med killarna och bowlar och äter.
Hoppas han får trevligt.

När Hannes hade somnat ikväll runt 19.30 tiden så tände vi ljus och kollade på bolibompa jag och busan.
Det var mysigt, sen började hon bli trött men hon ville hjälpa mig vika tvätten så jag inte behövde ta allt själv, sötungen min <3

Hon har somnat på soffan nu men ska få in henne i sängen tänkte jag sen ska jag fixa mig en kopp te och kanske läsa några rader ur en bok jag lånade av Sofie... Blir väl samtidigt lite tittande på tv:n.
Transformers är det som går nu, den gillar jag skarpt.


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0