Saknar mitt lilla <3



Usch, saknar busan redan...
Tråkig vecka utan henne :(
Men får hoppas veckan går fort.
Idag tog vi en tur till öland, till svärfar.
F och H stack i förväg med svärfars bil och jag och I tog vår bil över.
Fick lite pizza och kaffe där :) Trevligt!

Hem och hämta Isabelles "ninen" som hon fortfarande har med sig överallt och sen lämna henne hos M.
En snabbis till Maxi och panta lite flaskor och köpa burkmat till Hannes.
Hemma ikväll har vi inte gjort så mkt.. Å tänker inte göra heller...
Får ta tag i lägenheten imorrn, inget annat planerat iaf.

Får se om vi sticker in till tre imorrn och pratar lite med dom, ska sänka mitt abbonemang och fixa ny mobil.
Antagligen blir det väl en iphone 4..
Såå måste skriva upp de nr jag har i min tele nu så jag kan skriva över dom sen..
E nåt annat kort i den telen så går inte föra över??Åhh..Merjobb :P

Tror jag ska fixa mig en äggmacka och oboý sen förebereda kaffet till imorrn...
Trött e jag iaf, hostat som en tok idag..

Well well, nighty night

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Lisa

självklart :) nån idé om hur du vill ha det ungefär?? :)

2010-09-12 @ 22:34:00
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0