Riktigt trött



Ja, jag ligger redan i sängen, helt slut..
F är iväg å grejar bil, kommer nog om ett tag... Barnen sover och jag me snart.
Man har ju knappt några krafter kvar när man e sjuk å kvällen kommer.
Hannes ögon har börjat rinna också, hoppas det bara är förskylningen så det inte blir ögoninflammation av det.

Var ju å kikade på lägenheten, såå mkt fräshare än den vi har nu.
Vi tackade givetvis ja så nu är det bara att vänta på svar... och hoppas.

Nu ska jag fortsätta kolla på Pirates of the Caribbean till Harpers Island börjar.
Finns risk att jaag somnar... fast jag vill se det, somnade sist jue :(

Imorrn har vi inget alls planerat, så skönt..

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0