Regn, fikabesök och shopping :)



Usch vilket väder när vi åkte till skolan idag, småregnade bara iofs men vi glömde regnbrallorna hemma..
Tur vädret blev bättre under dagen..
När jag lämnat bus på skolan åkte jag och Yvonne till City Gross där hon bjöd på frukost :) Tack

Hem och busa lite me lillfisen och sen sov han ju såklart jättegott när vi skulle hämta Isabelle igen, då var mamma dum å väckte han å drog på kläder å ner i bilstolen..

Hämta bus sen hem och äta lunch, båda barnen åt mkt till lunch idag :) Så duktiga ungar man har...
Syster kom på kaffefika och Hannes sov lite på eftermiddagen igen...

F köpte med sig pizza på vägen hem så vi kunde åka iväg och shoppa sen...
Jag vet... pizza på en måndag... men men, wtf.....

Jag, Isabelle och Sanna åkte till modehuset för att leta klänning till Isabelle som hon ska ha på Hannes dop...
Vi hittade en fin på Kappahl men sa att vi skulle titta runt lite å sen gå tillbaka om vi inte hittade nåt annat..
Vi hittade inget annat så gick tillbaka, när det är 1 person framför mig i kön ser jag att klänningen är trasig >_<
Sista i hennes storlek me :(

Men men, hittade en fin tröja till henne på HM och en kofta till Hannes.
På Kappahl hittade jag även strumpor till Hannes.

Blir ev. att vi sticker in till stan imorrn och fortsätter letar klänning, vi får se hur vädret är.
Blir en sväng till Linda imorrn me under tiden Isabelle är i skolan, ska kolla Jotexkatalogen och dricka kaffe :)

Nähä, nu blir det att gosa ner sig under täcket med älskling <3


Puss puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0