Oh lucky day :)



Yes it is :)
Morgonen började med lämning på skola sen åkte jag och Yvonne ut till Linda på frukost.
Kollade igenom Jotexkatalogen och hittade ett par julgardiner till köket som jag skickar med på Lindas beställning :)
Lucky me...

Sen hämtade jag upp bus i skolan igen och vi mötte upp Sanna och Texas i stan och gick å kollade lite.
Vi kollade uppe på Kappahl och gissa vad vi hittade...
En likadan klänning vi skulle köpt igår som var trasig... Are we lucky or what?? ;)
Den blev det ju såklart så nu har hon en fin klänning till Hannes dop..

Hemma igen blev det till att börja med middag, plättar var beställda så vistt blev det så.
Pannkakor e inte så matigt tycker jag så jag brukar slänga ihop nån stuvning till..
Bara jag som äter det men iaf... Tonfiskstuvning blev det idag. yummie...

Nu kommer ni tycka jag e störd men jag tycker det är så sjukt gott.....
Pannkakor, tonfiskstuvning och hallonsylt tillsammans...
Låter inte som nån höjdare precis, inte när jag själv läser det heller, men fyyy så gott det är!!!

Isabelle har badat och duschat, Hannes har busat en del och sovit en del.
Nu sover båda barnen.. Ska fixa lite för morgondagen sen lägga mig jag me...

Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0