Leos lekland



Vi vaknade, åt frulle och fixade oss, sen bar det iväg till Leos lekland med familjen, Yvonne och Casper, och Linda m. familj :) Trevligt hade vi och barnen hade kul och fick leka av sig, Isabelle var helt svett sen när vi skulle hem.
Hannes lekte lite me och blev så trött på slutet så precis innan vi skulle åka somnade han sittandes i knät på mig ;)

Vi var där några timmar sen åkte vi hem och Isabelle satte sig i badet medans vi fixade middagen.
Idag blev det fiskgratäng, så gott så :)

Vid 17.00 körde jag hem henne till sin pappa sen efter stack jag och solade, första gången sen Hannes kom..
Eller sen jag fick veta att han låg i magen vill säga... Guud så skönt det var, det behövde jag...
Å så långt uppehåll får det inte bli igen :P

Nu ska vi spela bingolotto och sen ta fram telenr och förbereda inför imorrn, det blir möte på jobbet (kontoret), några samtal och kanske en solning till ;)   Mammalyx :)


Nähä, sov gott alla sen :)


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0