Höst



Ja, nu verkar den blåsa in, träden dansar ute i blåsten idag.
Nu sover lilleman förmiddag, vi gick 07.00 idag han och jag.
Isabelle kom upp vid 8.00..
Jag sa till henne att vi kanske kunde åka till Leos lekland idag men då måste hon städa sitt rum innan,
så hon har redan börjat med det ;)
Blir nog en tur dit med Yvonne och Casper, ska se om jag kan få med mig Fredde me.
Sen blir det middag och dusch för busans del innan hon ska till sin pappa.
Ikväll ska jag förbereda lite inför morgondagen...
Ska först på möte med jobbet ( hoppas på mer tjänst när jag kommer tillbaka :) )
sen ringa ett par samtal...
Fredde har ju tagit ledigt varje måndag from. imorrn så då kan jag passa på att styra upp lite och ha lite egentid :)

Nu ska jag och busan fixa oss så e det bara pojkarna kvar sen..

Pusss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0