Hmm, hemmaförmiddag sen till ön...

Ja, förmiddagen spenderades hemma av mig och Hannes..
F stack iväg med syster vid 11-tiden till Borgholm så hennes bil blev lagad.
Hannes sov den större delen av tiden han var iväg så jag hann en hel del, plocka in ren disk, diska lite till, tvätta 3 maskiner samt hänga upp en del och torktumla resten, vika tvätt och damma lite...
Hannes vaknade strax innan F kom hem, han fick lite lunch av pappa medans jag fixade mig ett ansikte och lite att äta...

Runt halv fem gick vi ner till parkeringen där syster med familj väntade.. Vi väntade in mamma och C/O och stack vidare till Öland... Hem till mormor närmare bestämt..
Trevlig kväll där med kaffe och fika, Hannes var på bra humör och åt bra av sin mat me :)
Går bättre och bättre med maten nu tycker jag, skönt det.
Vid sju vara han så trött så trött..
Packade ihop och tackade för oss.., han somnade nästan direkt när bilen startade ;)

På vägen hem hämtade vi pizza me, så gott det var, proppmätt och åt ca halva bara...
Går flera filmer på tv men ingen jag fastnar för..
Nu ska jag fixa till mig för natten och lägga mig tror jag...
JAG har sovande natt och sovmorgon... *Grrreat* ;)


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0