Helluu helluu helluu.....



Igår tog vi en sväng till svärmor om ni ville veta det :P

Idag tog vi en promenad till vallokalen och röstade sen handlade vi lite på vägen hem..
Vi gjorde potatisgratäng och fläskfilé till middag idag, så gott..
Isabelle käkade lite hon me och så kom hennes kompis och lekte lite.
Ska lägga henne nu och sen ta mig en varm dusch...
Har så förbannat ont i ryggen så det känns som om den ska gå av på mitten >_<

Efter duschen ska jag ställa mig och stryka på hennes namnlappar i hennes kläder..
Har inte hunnit det än ;) Så får bli nu ist, sista dagen :P

Men inte för sent, för imorrn e det skola igen och man ska upp och hoppa i tid..
Längtar till onsdag, då ska jag till frisören, ska bli riktigt skönt :)

Nähä, dags att sätta fart här, ha det gott alla.


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0