Gomorron gomorron



Eller jag har ju varit uppe sen 8 så god förmiddag kanske det heter..
Varit en hyfsad lugn natt och Hannes har varit rätt snäll...
MEN....
Går inte ha han i vår säng längre, vaknar han och inte vill somna om direkt så kryper han iväg...
Vill ju inte att han kryper iväg och dimper i backen när vi sover >_<

Barnen och jag har ätit frukost och nu sover lilleman inne hos pappa igen.
Isabelle sitter och spelar på datorn, helt ok när vi e sjuka tycker jag..
Vi har ju ingen ork att hitta på en massa saker då och hon gillar att spela, hon är inte så förskyld som resten av oss men vågar inte låta henne sticka till nån kompis och leka ifall hon me smittar...
Kanske kanske att vi hittar på nåt att baka lite senare, annars får det bara bli en slödag och försöka krya på oss.

Hannes blir förresten 7 månader idag, usch vad tiden går fort, mammas lilla <3


Nähä, nu ska jag fixa mig lite och sätta igång tvättmaskinen, lite nytta får man passa på att göra iaf..


Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0