Fy bubblan så trött jag är!!!



Hunnit lite tvätt och disk ikväll men har mkt kvar känns det som...
När Isabelle var i skolan skulle jag lägga Hannes att sova... Å jag somnade me :P
Hunnit tvätta 4 maskiner idag iaf, till middag blev det Moussaka, såå gott är det!!

Fredde skulle med en kompis och kolla på bil så han tog Hannes med sig.
Då hann jag ju vika tvätten och diska "ifred" iaf :P
Nu ska jag plocka i ordning lite till så det e klart när Fredde kommer hem, bad han köpa med lite choklad :)
Så sen blir det lite tv och lägga sig.

Tog fina bilder på Hannes idag med mobilen när han försökte fånga den ;)
Hittar dock inte sladden :(

Ska också hinna skicka ett mail till Kommunal, skriva ett brev till försäkringskassan och beställa Isabelles skolkort...
Bäst att ta tag i allt..

Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0