Fredagsmys :)



Sista skoldagen denna vecka då, jag och Hannes tog en promenad och hämtade busan när skolan var slut, det var så fint väder... Märks att man varit sjuk, man orkar knappt nåt...
Får bli mer promenerande framöver.
Hon hade haft en bra dag sa hon iaf :) Skoj att hon tycker om skolan så mkt.
På vägen hem så stannade vi till vid kondiset i berga och handlade med oss lite fika hem.
Isabelle ville se sitt gamla dagis så vi tog en omväg hem och gick förbi där, vi stannade också en liten stund på lekplatsen och barnen gungade :) Hannes gungade me och tyckte det var jättekul :)

En stund efter vi kom hem så kom Carro på fika och Sanna ringde och frågade om hon me fick komma...
Klart hon fick.
Vi fikade och pratade och hade allmänt trevligt... Hannes bleev trött så jag gick och la han och han somnade.
Efter ett tag hörde vi bara en duns...... Sen ett illtjut från Hannes.
Han sa inte till när han vaknade och kröp väl iväg i sängen sen trillade han i golvet :(
Stackars mammas älskling <3

Så ikväll börjar det!!!!!!!! Han får börja om från början att lära sig somna själv och somna om i sin säng.
Det gick bra sist men sen blev han ju sjuk mitt uppe i allt och då funkade det inte alls..
Det kommer bli jobbiga nätter ett tag framöver men det får gå, då blir allt så mkt lättare sen.
Och nu är det ju helg me sen åker Isabelle till sin pappa på söndag så nästa vecka har jag ingen skola att stressa till på morgonen. Hoppas det räcker med nästa vecka så vi alla kan sova lite bättre sen.

Det blev Tacos tills kvällsmat och sen lite smågodis till Idol, Fredagsmys :)
Men Isabelle var så trött så hon gick och la sig strax innan 20.00...
Nu kollar jag på "Wild wild west" men ska inte se hela, måste se "Harpers Island" sen om 40 min :)

Synd jag inte kan lägga upp några bilder, har blivit några fina den senaste tiden, hoppas nya mobilen kommer snart ;) Men får väl lägga in alla bilder sen ist..

Nähä, nu ska jag va lite social med mina pojkar :) Min tösabit sover redan :)


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0