???



Ja, vi åkte ju till Öland en sväng igår, till svärfar... Fick lite mat och kaffe och barnen fick presenter från deras utlandsresa :) Hannes fick en tröja och ett badlakan och Isabelle fick en prydnadsdocka...
Det tackar vi för :)

Idag tog vi en tur till Linda och Filippa, de var lite småförskylda me så det gjorde inget att vi inte var riktigt friska än.
Drack kaffe, busade med barnen och pratade en massa, trevligt :) Tack för idag.

Hemma somnade lillfis en stund och jag slöade vid tv:n.
Sen kom pappa hem och gjorde sig i ordning sen stack vi in till stan.
Pratade med tre och fixade mitt abbonemang och beställde ny mobil.
En iphone 4 blir det :)



Blir nog bra när man har lärt sig den ;)
( Jag å teknik e ju inte bästa buddies :P )

Men ska ju va en bra kamera i, passar perfa nu när min lilla kamera lagt av...
Orka springa omkring med stora kameran hela tiden... NÄE!!!

På vägen hem hämtade jag paket på posten me :)
YEY, min nya plånka från Tradera, så nu e det rensat å fixat..

Hannes ville inte alls somna ikväll, hade ont i magen och pruttade som bara den, men det gick tillslut.
Ska bara få han att lära sig somna om i egen säng me, jag sover så dåligt med snurrande barn i sängen.
Har ont i hela kroppen dagen efter.

Har åxå kommit på att jag har veckan full fast egentligen inte...
Men några måsten...
Stryka in Isabelles namnlappar i hennes kläder.
Skriva upp mina kontakter i mobilen på papper då den nya sen har annat kort >_<
Skriva lista på vad som ska inhandlas och betalas när pengarna kommer,
tex. ny bilbarnstol och tårtor till dopet... Och en massa annat..

Fick ju sovmorgon idag me, till 7.20 :D

Nu ska jag fixa lite här hemma, tvätt å annat sen blir det en dusch och sängen..


Puss puss



Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia ♥

Hej :) Vår lammfäll är köpt på babyproffsen. Men den är också ganska så stor. Eller det kanske beror på vad man har för vagn och så där man ska ha den :)

2010-09-14 @ 09:21:19
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0