En massa idag...


Jag och Hannes tog oss ut till Linda idag på förmiddagen, drack kaffe, pratade och fick hem mina julgardiner som redan kommit :)
Åkte hem och Hannes var busig och skulle leka för fullt, klättra på mig och pussas och äta upp mig :P
Han somnade gott i soffan efter en stund men sov inte länge, var klängig och kelig...
La mig bredvid han i soffan och han somnade igen... När F kom hem bad jag han läga Hannes i hans egen säng men det gick inte, då vaknade han.
Så vi  gjorde oss i ordning och stack till stan, eller Baby Comfort rättare sagt...
Kollade på ny bilbarnstol till Hannes då vi snart ska lämna tillbaka den vi hyr...
Vi hade fyra olika att välja emellan, en valde vi bort direkt då man inte kunde använda den lika länge som de andra.
Bland de andra tre valde vi bort en till direkt som vi tyckte var allmänt ful :P
Så två kvar då... De var i stort sett likadana fast två olika märken och färger.
En var i helsvart och den andra mer grå, men båda var fina.
Det blev tillslut denna:



Acta Graco Cosmic Comfort S.

Fast grå då. Den kändes bäst då den har mer stöd för huvudet än vad den andra hade.
Hämtar upp den imorrn.Tror den blir jättebra till lillprinsen :)

På väg hem hämtade vi kinamat, det var riktigt gott.
Och nu på kvällen har vi gjort lite kladdkaka och fikat på.

Nu är det dags att gå och lägga sig för imorrn ska vi va hos Lotta vid kl 10.00 och äta frukost.
Mamma-barn fika där några träffas tillsammans med deras barn, första gången jag är med men kommer nog bli jättetrevligt tror jag :)

Natt natt alla


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0