Bloggtorka!!!

Igen....

Ja fy, e så trött om kvällarna så bara sitter i soffan.. eller så städar man upp efter dagen som varit.
Kvart i sju fick man gå upp idag :/ Måttligt trött...
Lilleman busade på golvet som vanligt och tar sig fram till golvfläkten där det finns en väldigt intressant sladd.
Han grejar lite och försöker ta sig fram och runt och tillslut får han tag på den...
"Babba" säger jag till han... Han tittar på mig och efter nån sekund får jag värsta flinet tillbaka, jag lovar, där gick smilet ända till öronen :) Min sötunge <3

Tog en tripp till affären vid 10-tiden sen har vi inte gjort så mkt idag.
Syster och Texas kom på en kaffe efter 14...

De dök upp två små pojkar vid dörren och undrade om jag ville köpa jultidningar..??
Javisst gjorde jag en beställning, dock bara två saker...
En familjealmenacka och en sak som Isabelle ska få i julklapp..

Så en julklapp redan fixad och dagens goda gärning :D Två flugor i en smäll.. :P

Blev en tripp till affären igen när F kom hem från jobbet så iaf två små promenader idag..

Det har åxå blivit en del tråkigheter här så det tar energi från mig me just nu... Men det kommer fixa sig det med.
Jag har tid, ork, energi och ekonomi till denna vägen du vill gå... HAR DU????







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0