Tunt snötäcke ute och kaffet puttrar..


Ja, det har ju sagts att det ska komma snö men har inte riktigt trott på det,
jag menar, det är ju oktober???
Vad ser man utanför fönstret när man kliver upp på morgonen?? Jo SNÖ!!! BLÄ säger jag bara!!
Jag är absolut ingen vintermänniska, så det får gärna försvinna och hålla sig borta iaf till december...

Lämnat busan i skolan och lilleman har somnat, han har fortfarande feber stackaren :(
Kaffet puttrar så jag ska snart värma mig med det, försöka få i mig lite frukost med.
Annars blir det lugnt idag, inte riktigt 100 jag heller, huvudvärk som inte vill försvinna...
Fortsätta tvätta lite som vanligt, det tar aldrig slut så man kan ju inte säga att man inte har att göra ;)


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0