The och frallor :)


Ja, nu ska jag fixa mig lite the och frallor, Fredde kommer snart, han fick åka och panikhandla gröt till lilleman då vi glömde det innan idag när vi handlade.
Jag fick lite sovmorgon idag, så skönt så.
Sen åkte vi ut till Sofie och Jens en sväng, Fredde skulle hjälpa han med bilen.
Sen blev det handling då, en massa burkmat till Hannes och lite annat smått och gott..
Plockat i ordning lite här hemma och diskat.
Skulle behöva dra moppen över golven men orkar inte nu, får bli imorgon ist.
Skulle rensat i garaget idag men det hann vi inte...
Imorgon åker Fredde troligtvis iväg och fiskar så lilleman och jag blir själva hemma tills Busan kommer :)
Ja sen börjar en ny vecka... igen... vad fort det går.



Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0