Nyduschad och seg...


Fy så seg jag är nu... Nyduschad iaf, alltid nice..
Idag har jag och Hannes varit och fikat hos Erica, mkt trevligt som vanligt och Hannes och Mini busade för fullt ;)
Så söta...
Tvättat lite, vikt tvätt och plockat...
Blev Max till middag idag, första gången och de får en stor tummer ner från mig!!!
Köttet var inte färdigstekt (grillat?), det var hur mkt dressing som helst och det bara rann flott om den.
Omslagspappret var nästan helt genomskinligt och det bara dröp om det, fy så äckligt!!!!
Hade stora  förhoppningar och förväntningar att de skulle vara mycket fräshare än donken men tji fick jag...

Nu blir det lite tv till sen sängen, imorrn blir det plock hemma och sen till Sahra och rensa hennes garderob tills på fredag :P Moahahahhaha!!!!
Fann vad svårt det är att hitta kläder... Vill ha en helt ny garderob, måste börja rensa och skriva upp vad jag behöver, annars blir det att man handlar en massa onödigt som inte passar till nåt sen :P

Nähä, god natt gott folk


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0