Middag på G!!!


Idag kör vi på fläskfilé med pasta och svampsås, oohh, vad det suger i magen, är såå hungrig nu!!
Glömde nog att säga att man varit vaken sen 05.00 idag.
Hannes vaknade då och vägrade somna om, vi gick upp 5.30, hade ställt klockan på 6.00.
Hade gärna lagt mig en stund till men jag känner mig själv. Då hade man varit ännu tröttare när klockan hade ringt så det var lixom ingen idé...
Här har det varit en massa bus idag på barnen.
Hannes kryper efter Isabelle in på hennes rum och busar..
Han tycker det är så kul att leka med henne.. Han står och hoppar (med min hjälp) och så börjar hon med hoppa och han kiknar av skratt :)

Vikt tvätt och diskat me och nu maten i ugnen som sagt..
Ikväll är det ju Desperate :D  Så nice!!
Blir kanske en bit äppelkaka och glass till det ;)

Ska fixa lite pasta nu, ha det fint alla vänner..



Puss puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0