Kräk i toffeln och magknip..



Haha jaa fyy...
Hann aldrig iväg till kusinbarn med familj.
Men följde med sambon till Öland och sålde däck, fick lite kaffe och fika inne hos hans farföräldrar..
Innan vi åkte skulle jag byta kläder på Hannes.. Då kräktes han ner på sig själv, mig, mina byxor, sängöverkastet och rakt ner i min ena toffel... Och det var ju inte lite heller, blev en hel pöl >_< Yäck, vad äckligt!!!
Men men.. Thats life ;)

Hade inte ätit nån riktig mat innan så jag fick världens magknip när vi skulle hem till Kalmar igen..
Hade planerat att åka och storhandla men struntade i det då jag knappt kunde gå rakt, fick bli hämtmat från donken så man fick nåt i magen snabbt...

Kollat lite på Robinson men nu blir det nog att fixa till sig för sängen, inget pigg alls.

Imorrn ska jag ringa ett samtal och se vad som händer, hoppas att få tag på en person att stämma möte med.
Ev. kolla på en bil och så blir det en vända till kusinbarn då ist...

God natt alla..


Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0