Jaha, då fick man skrapa rutorna idag :(


Ja fyy vad kallt det var imorse när vi stack till skolan, fick ju skrapa rutorna och det hade jag inte räknat med...
Fredde är ledig idag, så skönt. Så han tog lilleman imorse och jag slapp stressa så mkt.
Hem och käkade frukost och fixade lite som skulle på postlådan och så åkte vi och fixade det och hämtade ett annat paket innan vi hämtade bus i skolan igen.

Blev vofflor till lunch idag, lätt och gott.
Sen bakade jag och Isabelle två styck äppel/kardemummakakor som jag nyss tog ur ugnen :)
Kommer bli kanongott räknar jag med ;)

Nu är det kaffepaus för min del i fem minuter, sen ska vi kolla kläder Isabelle ska ha på skridskoskolan som börjar kl.17.00 och börja med middagen, moussaka blir det idag. Så gott och Isabelle älskar det!!

Väntar på paket med. Trodde det skulle komma idag men vi får se.


Puss puss



Kommentarer
Postat av: luffi

jo då! bara bra!



gör dud å? kram

2010-10-18 @ 19:46:32
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0