fy faan så kallt det är!!!!



Denn jäkla lägenhet gör mig tokig, e svinkallt!!
Är det normalt att man ska behöva gå med kofta på sig inne??
Åh, bara hoppas vi hittar ett fint hus till våren/sommaren som vi trivs jättebra i.
Nu finns det inga till salu som är av intresse, varken för mig eller sambon.

Igår gjorde vi inte mkt, skulle ha åkt på kaffe hos Erica men lilleman var helt omöjlig igår.
Vet inte om han börjar bli sjuk igen, men hade ingen feber än iaf.
Han var bara allmänt grinig för allt och inget, jag hann inte med nåt igår typ.
Söta Erica kom hit på kaffe istället, mkt trevligt  gumsan, tack!!

Har en envis liten kille här idag som precis somnade.
Han ska klättra, resa sig och helst gå själv....
Det går ju inte än så blir en del dimpar ner i golvet osv..
Men det är nog inte jättelångt borta, det är bra att han är envis, man får ju inte ge upp :P

Nu ska jag passa på att ta en snabbdusch när han sover och plocka lite som vanligt, ska se om jag hittar några kläder att ha tills ikväll me...
Strax efter att Fredde kommer hem från jobbet så drar jag och syster till Växjö.
Vi möter upp mamsen, går på restaurang sen går vi vidare och kollar showen "Ladies Night" :D
Kommer bli så skönt att komma iväg och bara kunna tänka på sig själv en stund.
Kunna äta en hel måltid ifred, ta ett glas vin och bara ta det lugnt.
Detta behöver jag riktigt mycket nu, tack mamma som fixar och bjuder på detta ikväll :)

Nu ska hoppa in i duschen och göra lite nytta, får se om det blir nåt mer inlägg idag/kväll/natt annars skriver jag imorgon om hur allt var :)


Puss puss



Kommentarer
Postat av: Jessi Fox

en från make-up store.... tänkte slänga in ett inlägg om mina produkter lite senare idag om jag hinner :)

2010-10-01 @ 11:38:01
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0