Frukost för mamma

Så, nu e det frukost för mamma, lillfisen somnade i knät på mig... Ska slänga i en maskin tvätt och fixa naglarna tänkte jag. Ska också ringa till de som tog Isabelles skolfoto.. Det vanliga fotopaketet va fint men skolkatalogen var ju feltryckt.. Så vill vi inte ha det!! Så blir att skicka tillbaka den och be dom skicka en som är riktig.
Hatar när det blir en massa bök med sånt..

Ikväll drar jag och tjejerna till stan och ska va "modell för en dag".
Det är jag, syrran, Carro och Erica. Kommer nog bli riktigt kul (fast jag inte fastnar på bild :P).
Man kommer iaf få en massa tips på vilka färger man passar i och hur man ska sminka sig. Vad som passar ens personlighet och vilka produkter man ska ha.
Bilderna man kan köpa efter är väl inte så billiga men man behöver ju inte köpa om man inte vill.
Klart man vill ha ett par men behövs ju inte 20 st..

Nu ska jag sätta fart så jag hinner lite innan fisen vaknar igen..

Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0