Förberedelser...


Ja sorry för den dåliga uppdateringen... har varken haft tid eller ork denna veckan.
Lilleman hade feber i början av veckan igen och snoret rinner fortfarande...
Ber till högre makter att det blir bättre till imorgon.
Idag är det fullt upp, har lämnat Isabelle i skolan och ska försöka få i mig lite frukost och ta en dusch.
Fredde har ledig fredag så han var hemma med Hannes när vi åkte, nu när jag kom hem hade dom lagt sig igen.
Strax efter 11.00 ska vi kolla på en lägenhet, vet inte om vi är så intresserade av den egentligen men kolla kan man ju alltid ;)
Efter det blir det till att hämta Busan i skolan igen och åka in till stan.
Vi ska köpa hårsmycken till henne och jag ska kolla nåt smink till mig jag kan ha imorrn.
Efter kl 15.00 ska vi hämta nyckeln till lokalen vi ska fika i imorgon.
Blir att ställa i ordning bord och stolar och duka det som vi kan duka nu.
Ställa  fram kaffepaketen och filtren vid kaffebryggaren så mamma hittar det imorgon.
Vi har satt min mamma på att åka först till lokalen och fixa kaffe och dylikt så det finns klart när alla andra gäster kommer, Freddes mamma ska få hämta tårtorna som vi har beställt.

Ja, dopet börjar vid 11.00, vi ska va där ca 30 minuter innan och prata med prästen om hur allt går till.
Alla gäster ska sitta i kyrkan och vi fem ( Jag, Fredde, Hannes, Carro och Daniel. (Som ska va Hannes faddrar) )
ska gå in tillsammans när det börjar.

Efter åker vi då till lokalen och fikar och har det trevligt.

Måste berätta att jag och isabelle fick åka och handla nya stövlar till henne häromdagen.
De jag hade tänkt hon skulle ha på sig imorrn var för små.
Så vi stack till modehuset och hittade ett par fina som hon tycker jättemycket om.
Hon har önskat sig ett par "klackaskor" ett bra tag nu så en liten klack är det på stöveln och hon är sååå stolt!
Hon provade dem i butiken, gick runt lite, tittade på dem och sa - Det är ju "mammaskor" med ett stort leende på läpparna, hon ville inte prova några andra alls :P
Min lilla tjej börjar bli stor :)

Usch nu får jag sätta fart så man hinner bli klar innan man ska iväg igen.

Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0